Eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esli Verheggen - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esli Verheggen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Esli

29 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Na Antonio bijna voor de derde keer misgelopen te hebben, heb ik hem uiteindelijk toch ontmoet bij een BTS station (skytrain). Van hieruit zijn we met de ferry naar de graduation day gegaan op thammasat university, waar ik volgens mij de enige blanken was tussen duizenden thai. Hierna zijn we met de ferry en BTS naar het centrum van bangkok gegaan om te lunchen. S`avonds kon ik met Antonio mee naar de verjaardag van een chinese vriendin van hem. Dit was zo`n beetje aan de andere kant van Bangkok en we waren al laat. Dus gingen we achterop de motorbike(taxi) waarmee we met 50-60 km per uur door alle files en al het verkeer heenkonden, waardoor we uiteindelijk nog als eerste op de verjaardag aankwamen. Deze werd gevierd in een restaurant, waar we een prive kamer kregen en allemaal thais culinair eten. Wat vooral seafood was.. krabben. Garnalen. Shrimps. Mosselen etc. Maar ik heb bijna alles geprobeerd! En bijna alles was nog te doen ook. De volgende dag ben ik uit m`n hostel bij silon road naar khoa san gegaan. Hier
ben ik de hele dag met 7 amsterdammers omgegaan. S`middags wat gedronken op khoa san en in de avond uiteten naar hard rock cafe bangkok.
Hierna weer terug gegaan naar khoa san om weer te drinken en daarna te stappen. Al met al waren de eerste 2 dagen echt geweldig. Vanavond ga ik met de bus naar chiang mai, 10 uur reistijd.. om daar de jungle in te gaan !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Backpacken in Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2013

Jungle trekking

29 Juli 2013

Eerste dagen

26 Juli 2013

Aangekomen!!
Esli

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen: 8104
Totaal aantal bezoekers 11793

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 19 Januari 2016

China & Taiwan

25 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Thailand

Landen bezocht: