Aangekomen!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esli Verheggen - WaarBenJij.nu Aangekomen!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esli Verheggen - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!

Blijf op de hoogte en volg Esli

26 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Waauuww wat een stad.. Maar first things first. De reis begon met wat gesjans met een 40-jarige barvrouw op schiphol (sorry heleen) die toevallig ook naar thailand was geweest en dus nog wat handige tips klaar had liggen. Daarna heb ik de beste vliegreis gehad die ik me had kunnen wensen. Prive-TV met keuze uit 100 films en series. Maar het beste was dat ik als enige in de vlucht naar Abu Dhabi niemand naast me had zitten. Zo kon ik dus lekker hangen op twee stoelen. Je zou denken dat zoiets je geen tweede keer overkomt.. Maar op de vlucht naar Bangkok had ik weer geluk, alleen deze keer had ik 3 stoelen voor mezelf! Heerlijk geslapen dus. De taxi naar het hostel was wat minder omdat de chauffeur het nodig vond om eerst een rondje door half Bangkok te rijden, maarja.. voor die 4 Baht per kilometer lig je daar niet wakker van. Het hostel is ook veel beter dan verwacht! Alles ziet er netjes uit en service is geweldig etc. Morgen om 10 uur naar de Thammasat Univerisity en daarna Bangkok in.. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Backpacken in Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2013

Jungle trekking

29 Juli 2013

Eerste dagen

26 Juli 2013

Aangekomen!!
Esli

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 11793

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 19 Januari 2016

China & Taiwan

25 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Thailand

Landen bezocht: